Battlefield Hardline, PlayStation 4 ve Xbox One'a veda etti

Electronic Arts, Battlefield serisinin en tartışmalı yapımlarından biri olan Battlefield Hardline için PlayStation 4 ve Xbox One desteğini sonlandırdı.

Kararla birlikte konsol oyuncuları artık oyunun çok oyunculu moduna erişemeyecek.

EA, mart ayında yaptığı açıklamada Battlefield Hardline'ın eski nesil konsollardaki çevrim içi hizmetlerinin sona ereceğini duyurmuştu.

Oyun, 22 Mayıs'ta dijital mağazalardan kaldırılmıştı. Şimdi ise PlayStation 4 ve Xbox One sunucularının tamamen kapatılmasıyla çok oyunculu deneyim de sona erdi.

Buna karşın PC oyuncuları için herhangi bir değişiklik bulunmuyor. Oyunun çok oyunculu moduna bilgisayar üzerinden erişim devam ediyor.

2015 yılında piyasaya sürülen Battlefield Hardline, serinin askeri savaş temasından uzaklaşarak polisler ve suçlular arasındaki mücadeleye odaklanmasıyla dikkat çekmişti.

Bu farklı yaklaşım oyuncular arasında uzun süre tartışılmış, bazı kesimlerden övgü alırken bazı oyuncuların eleştirilerine maruz kalmıştı.

Electronic Arts, sunucuların kapatılma nedeni hakkında resmi bir açıklama yapmadı. Ancak yıllar içinde azalan oyuncu sayısı ve artan işletme maliyetlerinin bu kararın arkasındaki temel nedenler olduğu düşünülüyor.

Sunucuların kapanmasının ardından bazı oyuncular sosyal medyada ve Reddit'te oyuna veda paylaşımları yaptı. Paylaşılan mesajlarda, sunucuların kapatıldığı ve oyunculara destekleri için teşekkür edildiği görüldü.

Paylaş
Teknoloji Turu'nu Google'da kaynak olarak ekle